Aquagymnastika pro těhotné

Plavání pro těhotné je velmi oblíbenou aktivitou, především v druhé polovině těhotenství, neboť voda pomáhá nadnášet a tak se maminky cítí velmi pohodlně a uvolněně. S plaváním je však ideální začít již po I. trimestru, tzn. po 12. týdnu těhotenství. Pravidelné plavání či pohyb ve vodě totiž významným způsobem přispívá ke zvyšování kondice v průběhu těhotenství.

Je známo, že některé těhotenské potíže ve vodě mizí, či se alespoň zmírní… Ustávají např. bolesti v zádech, uvolní se oblast krku a ramen, navíc šlachy a klouby nejsou zatěžovány tak jako při cvičení na suchu.

Občas mají budoucí maminky strach z různých infekcí nebo poševních mykóz, způsobených pobytem v bazénu. Tyto obavy však nejsou na místě! 

Cvičení se zaměřuje na cviky podporující svalové skupiny k porodu, uvolnění pánevního dna, posílení prsních, hýžďových a zádových svalů. Nezapomíná se ani na relaxaci a nácvik správného dýchání. Naučíte se to nejdůležitější, dýchání, zlepšíte kondici a mimo jiné si příjemným způsobem odpočinete od denního shonu a starostí, vyměníte zkušenosti, zlepšíte náladu. To vše zcela jistě přispěje k „pohodovému“ porodu.

Tato pohybová aktivita nemá žádná omezení, není důležité v jakém jste měsíci, ale pouze jak se cítíte a co vám váš požehnaný  

aquagymnastika pro tehotne
Varianty
Název službyDobaCena
Aquagymnastika pro těhotné60 minut200 Kč
Terapeut
Sandra Kučerová
Vaše údaje
Datum
únor 2020
po
út
st
čt
so
ne
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
Čas