Aquagymnastika pro těhotné

Plavání pro těhotné je velmi oblíbenou aktivitou, především v druhé polovině těhotenství, neboť voda pomáhá nadnášet a tak se maminky cítí velmi pohodlně a uvolněně. S plaváním je však ideální začít již po I. trimestru, tzn. po 12. týdnu těhotenství. Pravidelné plavání či pohyb ve vodě totiž významným způsobem přispívá ke zvyšování kondice v průběhu těhotenství.

Je známo, že některé těhotenské potíže ve vodě mizí, či se alespoň zmírní… Ustávají např. bolesti v zádech, uvolní se oblast krku a ramen, navíc šlachy a klouby nejsou zatěžovány tak jako při cvičení na suchu.

Občas mají budoucí maminky strach z různých infekcí nebo poševních mykóz, způsobených pobytem v bazénu. Tyto obavy však nejsou na místě! 

Cvičení se zaměřuje na cviky podporující svalové skupiny k porodu, uvolnění pánevního dna, posílení prsních, hýžďových a zádových svalů. Nezapomíná se ani na relaxaci a nácvik správného dýchání. Naučíte se to nejdůležitější, dýchání, zlepšíte kondici a mimo jiné si příjemným způsobem odpočinete od denního shonu a starostí, vyměníte zkušenosti, zlepšíte náladu. To vše zcela jistě přispěje k „pohodovému“ porodu.

Tato pohybová aktivita nemá žádná omezení, není důležité v jakém jste měsíci, ale pouze jak se cítíte a co vám váš požehnaný  

aquagymnastika pro těhotné
Varianty
Název službyDobaCena
Aquagymnastika pro těhotné60 minut200 Kč
Vaše údaje
Datum
červenec 2019
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Čas